Фахівці розповіли, як харків'ян "розводять" в інтернеті
Харків'янину надіслали не той телефон, який він замовляв в інтернет-магазині
Як повідомили Depo.Харків у прес-службі ГУ Держпродспоживслужби у Харківській області, до фахівців звернувся споживач зі скаргою на інтернет- магазин "Apple flat".
Споживач придбав Iphone, однак, на його думку, надісланий телефон не відповідає технічним характеристикам тієї моделі, яку він замовляв. Зокрема, замість 32 гігабайтів вбудованої пам'яті у телефоні 16 гігабайтів, також чоловік скаржився на некоректну роботу сенсорного екрану.
Однак, в заяві не було зазначене найменування суб'єкта господарювання та ПІБ фізичної особи-підприємця, не вказана повна адреса місця провадження господарської діяльності, тому виявити його неможливо.
Фахівці нагадали харків'янам, що в інтернет-магазині мають бути зазначені повне найменування юридичної особи або прізвище, ПІБ фізичної особи-підприємця, місцезнаходження юридичної особи або місце реєстрації та фактичного проживання фізичної особи-підприємця, адреса електронної пошти та/або адреса інтернет-магазину, ідентифікаційний код юридичної особи або реєстраційний код облікової картки платника податків для фізичної особи-підприємця, відомості про ліцензію (за необхідності).
"У випадку замовлення або придбання товарів ні в якому разі не перераховуйте кошти за товар на незрозумілі власні карткові рахунки, оплату здійснюйте безпосередньо на рахунки суб'єкта господарювання", - додали в управлінні.
Як повідомляв Depo.Харків, на Харківщині розкрили банду, яка налагодила підпільне виробництво держдокументів.
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Харків