Для отримання адмінпослуг харків’яни можуть використовувати електронні паспорти

У центрах надання адміністративних послуг Харкова приймають відвідувачів з електронними версіями паспортів
 

Як передає Depo.Харків із посиланням на Департамент адміністративних послуг та споживчого ринку, електронні версії паспорта громадянина України для виїзду за кордон, паспорта громадянина України у вигляді ID-карти, посвідчення водія в мобільному додатку "Дія" є офіційним цифровим аналогом паперових і пластикових документів.

У департаменті зазначили, що можливість використовувати електронні паспорти для отримання адмінпослуг відвідувачі ЦНАП отримали в квітні 2020 року після прийняття Урядом постанови "Про реалізацію експериментального проєкту щодо застосування паспорта громадянина України у формі картки в електронному вигляді та паспорта громадянина України для виїзду за кордон в електронному вигляді".

З електронними версіями паспортів найчастіше звертаються за такими послугами, як оформлення документів "еМалятко", отримання виписок, довідок з реєстрів, а також реєстрація бізнесу і громадських формувань, оформлення документів дозвільного характеру та отримання готового результату.

Для отримання електронних версій документів необхідно мати паспорт в формі ID-картки та/або біометричний закордонний паспорт, завантажити додаток "Дія" через сервіси "Рlау Market" або "Арр Store", авторизуватися за допомогою BanklD. Документи з'являться в додатку автоматично, якщо в реєстрі є повні дані.

У департаменті зазначили, що в електронному паспорті містяться ті ж дані, що і на  ID-картці, а також відображається інформація про місце проживання на момент оформлення ID-карти або паспорта (при наявності таких даних у ЕДДР) як додаткова змінна інформація. Електронні документи зручні у використанні, спрощують процедуру отримання документів і захищені від підробок.

Як повідомляв Depo.Харків, відсьогодні на Харківщині діють нові правила адаптивного карантину.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Харків