UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

Бережемо нервову систему: Адмінпослуги онлайн

У Харкові з червня 2018 року працює Портал електронних сервісів e-kharkiv.org, який дозволяє отримати 15 міських послуг, не виходячи з дому

Бережемо нервову систему: Адмінпослуги о…

Порятунком для нервових клітин назвав Портал електронних сервісів e-kharkiv.org Ігор Дудкін, 26-річний харків’янин. "Я користувався сервісом, щоб сформувати довідки про реєстрацію місця проживання та про склад сім’ї, які вимагає військкомат. Я сформував дві довідки за 3 хвилини. Це порятунок для нервових клітин", – розповідає Ігор.

З червня 2018 року в Харкові працює Портал електронних сервісів e-kharkiv.org, проєкт реалізований Департаментом реєстрації та цифрової трансформації Харківської міської ради, за участю КУ Офіс реформ Харкова при Харківському міському голові. Не дивно, що запит на взаємодію з державними органами онлайн надзвичайно високий саме у Харкові. У півторамільйонному місті живуть і навчаються 160 тисяч студентів, а більше 30 тисяч харків’ян працюють у сфері ІТ.

На користь інвестицій міста у Портал електронних сервісів говорять і працівники міських ЦНАПів. "Найбільш затребувані довідки – про реєстрацію місця проживання та про склад сім’ї – тепер можна отримати через Портал. Містян, які фізично приходять до ЦНАПів стало менше, як і навантаження на працівників ЦНАПів", – розповідає працівник Департаменту адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради.

Портал електронних сервісів сьогодні:

15 видів довідок доступні онлайн миттєво

Раніше було так: один департамент міської ради видає харків’янину довідку, яку разом з іншими документами вимагає інший департамент тієї ж міської ради. Сьогодні городяни Харкова можуть сформувати 15 видів довідок в онлайн режимі, серед яких найзатребуваніші – довідка про місце проживання осіб та довідка про склад сім’ї. 99% довідок формуються моментально. Більше того, втричі скоротився перелік випадків, коли ці довідки вимагатимуть, адже органи місцевої влади теж мають відкритий доступ до Порталу.

3 кроки, 3 хвилини

Оформлення довідок на Порталі електронних сервісів займає три хвилини і складається з трьох кроків: авторизація на Порталі, обрання потрібної довідки, заповнення форми з особистими даними, частина яких підтягується автоматично. Для авторизації потрібен електронний цифровий підпис, який легко отримати, зокрема через популярні мобільні застосунки банків.

Сформований документ можна зберегти на своєму пристрої, наприклад, мобільному телефоні, відправити електронною поштою або роздрукувати за потреби.

Ні підробці документів

Відкритий доступ до інформації унеможливлює підробку документів. Наприклад, через Портал сьогодні можна одержати технічний паспорт від КП "БТІ". Поширені випадки спроб підробки саме документів БТІ, а Портал виключає таку можливість.

100% електронне врядування

Портал електронних адміністративних сервісів у Харкові продовжують розвивати. На сьогодні харків’яни сформували вже близько 900 000 різноманітних довідок онлайн не контактуючи з жодним державним службовцем або державною установою.

"Я сподіваюся, що в найближчий час на Порталі з’явиться довідка про відсутність заборгованості за комунальними послугами, її формування сьогодні триває тижні. А також можливість подовжити військовий квиток", – висловлює свої побажання до міської влади Ігор Дудкін. В міській раді підтверджують, що планують розширення переліку документів, доступних через Портал електронних сервісів, а також хочуть використати переваги реформи децентралізації, щоб зробити Харків флагманом серед міст України у диджиталізації державних послуг.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Харків

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

data-matched-content-rows-num=1 data-matched-content-columns-num=4 data-matched-content-ui-type="image_stacked"