Басейн, туалети та знижки на проїзд: Що харків'яни вимагають від Кернеса

Мешканці Харкова не полишають спроб порозумітися із чиновниками за допомогою сервісу електронних петицій

Новорічні та різдвяні свята трохи зменшили бажання харків'ян покращити життя міста за допомогою сервісу електронної демократії. Так, протягом січня на сайті міськради зареєстрували лише три десятки петицій. Окрім традиційних прохань відремонтувати дороги та оптимізувати роботу маршруток, на сайті з'явилися і більш незвичайні звернення.

Як туалети псують імідж Харкова

Найпопулярнішою проблемою січня виявилися туалети. Мешканці Харкова просять чиновників організувати вільний доступ до туалетів у громадських місцях. На думку автора петиції Іллі Самуйлова, це може покращити культурний імідж міста.

"Вирішити проблему з туалетами в Харкові можна, зробивши безкоштовне їх відвідування в громадському місці (музей, кафе, супермаркет, театр, кінотеатр і т. д.). Як на мене, давно вже пора, це дозволить зробити місто більш культурним", - зазначив Самуйлов.

Зараз ініціативу автора підтримали 142 людини. Збір підписів триває.

Знижки для єдиного квитка

Система єдиного квитка для проїзду у міському транспорті працює лише другий місяць, але відповідальні містяни не лише недоліки встигли порахувати, але й придумали, як їх вирішити. Так, другою за популярністю петицією січня виявилося прохання зменшити вартість проїзду в міському транспорті, щоб стимулювати придбання єдиного квитка.

"Не всі містяни Харкова розділяють ентузіазм, чим створюють суттєву затримку у перехідному періоді зі старої системи на нову. І проблема того, чому люди не обирають нову, зручнішу систему оплати, очевидна - нема стимулу робити це. Ніхто не бачить приводу витрачати 30 гривень на придбання картки, котра не забезпечує навіть швидкості посадки у транспорт, бо водії перешкоджають потраплянню пасажирів через інші двері, окрім тієї, що поряд із водієм", - заявив автор петиції Сейтбекір Сейдаметов.

На його думку, проїзд у тролейбусі та трамваї має коштувати 2,75 грн, кожен третій проїзд у день у тролейбусі чи трамваї – 2,00 грн, кожен третій проїзд у день у метро – 2,50 грн.

Поки ідею підтримали 140 мешканців міста, збір підписів триває.

Боротьба із тиснявою в маршрутках

Не оминули проблемні питання й міський транспорт. Харків'яни вкотре поскаржилися на тисняву в маршрутках. Цього разу невдоволення пасажирів викликали перевізники маршруту № 263.

"Маршрут є дуже популярним і затребуваним, внаслідок чого автобуси завжди курсують переповнені. У години пік це перевищує будь-яку норму - автобуси набиті під зав'язку, жахлива тиснява, багато маршруток дуже сильно перекошує через це. Інтервал руху автобуса, звичайно, невеликий, але це не рятує. Тому пропоную пустити по маршруту автобуси великої місткості, як це реалізовано на маршрутах № 119 і № 204", - написав автор Олексій Кондратьєв.

Звернення Кондратьєва підтримали 134 харків'янина. Збір підписів триває.

Де у Харкові не вистачає басейну

А от мешканці Салтівки вимагають від чиновників збудувати басейн. У зареєстрованому на сайті міськради зверненні Сергій Сергієв зазначає, що деяким мешканцям Салтівки добиратися до найближчих басейнів близько години, тому просить збудувати ще один.

"Дуже незручно, особливо у холодну пору, коли він найбільш затребуваний", - зазначив автор петиції.

Поки ідею харків'янина підтримали 104 людини. Збір підписів триває.

І знову про наливайки

Ще одним питанням "про наболіле" стали наливайки. Звернення із вимогами закрити чарочні реєструють на сайті чи не щомісяця, цього разу обурення мешканців міста викликали три чарочні, що розташовані на вулиці Амосова, 42/1.

Автор петиції зазначає, що ці наливайки працюють поблизу шкіл та дитячих садків, тож просить чиновників закрити їх.

"У цьому павільйоні розташовані три чарочні, що працюють з раннього ранку і до останнього клієнта. Вихід з дверей на пішохідний перехід. На нашій вулиці чотири школи і багато садків. Всі діти вранці йдуть повз це неподобство", - йдеться у зверненні.

Зараз петицію підписали 103 людини. Збір підписів триває.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Харків

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook