Активісти порахували прибуток харківської підземки від реклами

У 2019 році комунальне підприємство "Харківський метрополітен" отримало 20,14 млн грн доходу від надання в оренду рекламних площ

Активісти порахували прибуток харківсько…

Про це Depo.Харків повідомили у "Харківському антикорупційному центрі".

За даними "ХАЦ", комунальне підприємство "Підземне місто", на балансі якого перебувають всі переходи метро, за 2019 рік отримало 4,17 млн грн доходу від надання місця під рекламу.

У підсумку за два роки комунальне підприємство заробило на рекламі  24,3 млн грн. За місяць від реклами метрополітен та "Підземне місто" отримували в середньому 2 млн грн або 66,6 тис. грн на день.

Активісти нагадали, що Державна аудиторська служба після фінансового аудиту КП "Харківський метрополітен" за період з 1 січня 2016 року по 28 лютого 2019 року встановила, що КП в чотири рази занижує доходи від рекламної діяльності.

Збитки метрополітену за 2019 рік склали 266,8 млн грн та зросли вдвічі у порівнянні з 2018 роком. При цьому на початку 2018 року вартість проїзду в метро підвищили з 4 до 5 грн, а на початку 2019 року вартість зросла до 8 грн.

Прибуток КП "Підземне місто" за 2019 рік склав 154 тис. грн, тобто 422 грн за один день.

Як повідомляв Depo.Харків, у Чугуєві парубок наніс ножове порання 17-річній дівчині.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Харків

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

data-matched-content-rows-num=1 data-matched-content-columns-num=4 data-matched-content-ui-type="image_stacked"