"Укрзалізниця" губиться в здогадах щодо сходу Huyndai з рейок

Пасажири потягу Huyndai Харків - Київ, яких доставлено іншим рухомим складом, можуть отримати різницю вартості квитків впродовж трьох діб

"Укрзалізниця" губиться в здогадах щодо…

Про це кореспонденту Харків.depo.ua повідомили в прес-службі "Укрзалізниці". Для цього їм потрібно з квитком звернутися до будь-якої залізничної каси.

Загалом на потяг № 721 Харків - Київ було продано 454 квитки. Після сходу колісних пар третього вагону потяга в очікуванні резервного рухомого складу пасажирам стюарди безкоштовно надали гарячі напої. На станції Люботин більшість пасажирів - 296 пересадили у резервний потяг Люботин - Київ, трьох пасажирів перевезено у потязі № 111 Львів - Харків. Пасажири прибули до столиці із запізненням майже на 5 год.

Для пасажирів, яким необхідно було потрапити до аеропорту, була організована зупинка обох потягів на станції Бориспіль. Також на цій станції для сервісного обслуговування пасажирів надали 2 мікроавтобуси.

На станції Київ-Пасажирський пасажирам запропонували для безкоштовного користування зал очікування № 2 та забезпечили чаєм і кавою. Окрім цього, від вокзалу було організовано перевезення пасажирів автобусом по Києву та двома автобусами за межі столиці.

Нагадаємо, що внаслідок сходу колісних пар одного з вагонів потягу № 721 Харків - Київ постраждалих немає. Наразі причини сходу вагону поїзда Інтерсіті+ встановлюються.

Однією із версій, яку розглядають фахівці, що призвела до сходу колісних пар вагону, може бути незаконне втручання сторонніх осіб у роботу залізничного транспорту також розглядаються і інші версії. Про висновки роботи комісії з розслідування інциденту буде повідомлено додатково.

 

Всі новини Харкова сьогодні читайте на Depo.Харків

 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme