"Самопоміч" відкрила телефонну гарячу лінію для батьків школярів

У Харкові запрацював телефон довіри для батьків, які стикаються з вимаганням з боку керівництва шкіл та дитсадків

Як повідомили Depo.Харків у прес-службі харківського осередку партії, організатором лінії виступила партія "Самопоміч". Дзвонити на гарячу лінію можна з 9 до 17:30, дзвінки анонімні і безкоштовні, номер телефону - 0 800 300 057.

У прес-службі зауважили, що представники харківської "Самопомочі" вже давно займаються проблемами, пов'язаними з недостатнім фінансуванням навчальних і дошкільних закладів з боку міста і відсутністю контролю за засобами, які здають батьки у вигляді благодійних внесків. Влітку 2016 року було створено робочу групу, що включає активістів, котрі займаються проблемами фінансування освіти, депутатів "Самопомочі", а також представників департаменту освіти мерії. Мета створення робочої групи - знайти оптимальну схему фінансування шкіл з міського бюджету, мінімізувати вкладення батьків і зробити процес фінансування шкіл прозорим і контрольованим.

Одним із ноу-хау, запропонованих активістами, є впровадження унікальної платіжної платформи EduPay, розробленої харківськими IT-фахівцями. Платформа покликана виключити корупційну складову в розрахунках з навчальними закладами. На даний момент EduPay працює в п'яти регіонах України. У Харкові до цієї системи поки підключені тільки дитячі сади Немишлянського та Новобаварського районів. "У бізнесі все простіше - досить знати номер розрахункового рахунку, за яким йде повна ідентифікація, хто і за що платить. Наше завдання - створити аналогічну систему оплати шкільних платежів", - зазначив керівник проекту EduРay Тетяна Єфимова.

Однією з проблем впровадження платіжної платформи, з якою зіткнулася команда розробників - благодійність. Адміністрація навчальних закладів не завжди документально підтверджує витрати, тому неясно, скільки саме грошей пішло на ті чи інші потреби.

Єфимова запропонувала створення сервісу "свідомої благодійності". Цей сервіс дає можливість школі або саду вільно оголосити про свої фінансові потреби і документально підтвердити покупку. "Коли батько відправляє оплату, він бачить, на що конкретно просить гроші його навчальний заклад. Він також бачить суму, яка вже зібрана, - пояснює Єфимова. - У той момент, коли сума закривається, батько отримує автоматичний звіт. Навчальний заклад також може прикріпити платіжні документи з датою розрахунку за послугу або покупку". Здійснюючи оплату через сервіс EduPay, батько вказує цільове призначення платежу, наприклад, покупка шкільної дошки. Це означає, що власник рахунку не має права використовувати гроші на якісь інші потреби.

Важливим моментом є анонімність благодійника: система видає платнику квитанцію, але в платіжних документах навчального закладу відображається тільки сума, без вказівки особи, що її внесла. Це зроблено для того, щоб виключити тиск на батьків, тому що не кожен батько має можливість допомогти школі, і суми, які батьки готові виділяти на додаткові витрати, пов'язані зі школою або дитсадком, різні.

Тиск шкільного керівництва на батьків - досить болюча тема, багато батьків скаржаться, але в суди або в райвно зазвичай ніхто не звертається - бояться того, що школа почне дискримінувати чи виживати дитину. Напередодні нового навчального року був організований телефон довіри для батьків, зателефонувавши за яким, можна повідомити про факти вимагання грошей представниками навчальних і дошкільних закладів та інших порушеннях, а також можна отримати кваліфіковану юридичну консультацію, як діяти в подібній ситуації.

"Самопоміч" відкрила телефонну гарячу лінію для батьків школярів - фото 1

Все новости Харькова читайте на Depo.Харьков

Все новости на одном канале в Google News

Следите за новостями в Телеграм

Подписывайтесь на нашу страницу Facebook

deneme