Коти, дороги та світлофор: Що Кернес не зробив "на благо всіх харків'ян" у березні

Харків'яни не полишають спроб достукатися до чиновників та продовжують реєструвати петиції на сайті міської ради

Коти, дороги та світлофор: Що Кернес не…

Після лютневого протистояння громади та чиновників, коли необхідну кількість підписів набрали петиції за звільнення головного архітектора Харкова та заборону будувати на площі Свободи архітектурні збочення зодчих Кернеса, активність мешканців міста на сервісі електронної демократії дещо знизилася. І хоча протягом березня харків'яни встигли зареєструвати 73 петиції, жодна з них не набрала потрібного ліміту голосів. Навіть більше, не перейшла позначки в тисячу підписів. Та й хвилювали харків'ян здебільшого звичні питання – поганого стану доріг міста, нерегульовані перехрестя й проблеми з міським транспортом.

На допомогу хвостато-вусатим мешканцям міста

Найпопулярнішим у березні виявилося питання "спецстатусу" для братів наших менших. Так, петиція з вимогою визнати вуличних котів частиною екосистеми міста набрала рекордні для березня 880 голосів.

"Визнання котів частиною екосистеми потрібно, перш за все, людям. Коти в містах жили і будуть жити, питання тільки в нашому до них ставленні. Якщо ми вилучимо з величезної екосистеми котів, буде популяційний вибух серед гризунів, зміна поведінки вуличних собак", - зазначив автор петиції Микола Полтава.

Він також зазначив, що у холодну пору року коти часто стають жертвами людської неуважності, а визнання хвостатих частиною екосистеми міста надасть їм відповідний захист. Як приклад автор навів успішне визнання котів частиною екосистеми міста у Варшаві.

Наразі збір підписів на допомогу "хвостатим харків'янам" триває.

Сніг зійшов разом із асфальтом

Другим, але чи не найболючішим питанням для харків'ян стала проблема поганого стану, а іноді й взагалі відсутності нормального покриття як на міських магістралях, так і на внутрішньоквартальних дорогах. З настанням тепла харківські дороги перетворилася на суцільні ями, у соцмережах опублікувано чимало світлин "дорожніх жахіть" Харкова, а на сайті міськради зареєстрували одразу 21 петицію з вимогами повернути дорогам належний стан.

І хоча ні одна з цих петицій не набрала навіть кількох сотень голосів, левова частина звернень харків'ян – 29% – стосувалася саме цієї весняної проблеми, яка, до речі, повторюється щорічно. І, незважаючи на чималі кошти, які міськрада щороку виділяє на ремонт доріг, відчутного покращення харків'яни не побачили.

Модернізація міського транспорту

Ще одним актуальним питанням для мешканців міста виявилася модернізація міського транспорту. Так, одною з найпопулярніших петицій виявилася пропозиція встановити GPS-маячки на громадському транспорті.

"Пропоную встановити GPS-маячки на весь громадський транспорт міста, а також надати дані про місцезнаходження всіх машин, що є на лінії, до додатків для смартфонів з відстеження місця розташування громадського транспорту, таким як EasyWay, Яндекс.Транспорт тощо", - запропонував автор петиції Єгор Горобець.

На даний момент петицію підтримали 270 харків'ян, збір підписів триває.

Пам'яті загиблих героїв

Четверте місце у рейтингу найпопулярніших петицій Харкова посіла пропозиція створити у місті Алею Слави бійців, загиблих у зоні АТО. Таку петицію зареєстрували на сайті міськради після того, як декілька молодиків спаплюжили банер загиблим бійцям АТО на площі Свободи.

Обурені мешканці міста вирішили звернутися до чиновників з вимогою вшанувати пам'ять загиблих на війні харків'ян та створити у міста Алею Слави українських героїв.

Наразі петицію підтримали 254 людини. Збір підписів триває.

Смертельне перехрестя в Харкові

Ще одним проблемним питанням виявився небезпечний пішохідний перехід на перетині Бєлгородського шосе та вулиці Рудика. Мешканці міста зазначають, що аварії на цьому перехресті трапляються чи не щодня. Тож після чергової смертельної ДТП на сайті міськради зареєстрували петицію з вимогою убезпечити перехрестя й встановити світлофор.

"На даний момент на примиканні вулиці Рудика до Бєлгородського шосе (Меморіал Слави) встановлений регульований пішохідний перехід з вимогою переходу по кнопці. Практично щодня в зазначеному місці відбуваються ДТП під час виїзду автомобілів з вулиці Рудика. Пропоную встановити на цьому місці повноцінний світлофорний об'єкт з наступними інтервалами: 120 секунд зелений по Білгородському шосе, 20 секунд зелений по вулиці Рудика. Якщо можливо, залишити кнопку для переходу на вимогу пішоходів", - написав автор петиції Олександр Болібок.

Варто зазначити, що аналогічні петиції вже реєстрували на сайті міськради, але належної підтримки вони не отримали. Наразі петиція набрала 226 голосів. Збір підписів триває.

Тож, незважаючи не невеликий спад активності громади Харкова у спробах вирішити міські проблеми, мешканці міста не полишають спроб порозумітися з чиновниками та внести свої корективи у життя Харкова.

Всі новини Харкова сьогодні читайте на Depo.Харків

 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme