Харків

Індійські вертольоти хочуть обладнати українськими двигунами

Харківські та запорізькі авіапромисловці запропонували спільне з Індією виробництво газотурбінних двигунів для вертольотів

03 лютого 2016, 15:48

Індійські вертольоти хочуть обладнати українськими двигунами

Як повідомили кореспонденту Depo.Харків в прес-службі Харківського машинобудівного заводу "ФЕД", це питання під час зустрічі обговорили голова правління корпорації "FED" Віктор Попов та Надзвичайний і Повноважний посол Індії в Україні Манодж Кумар Бхарті.

За словами Попова, один з найбільших виробників авіаційної техніки в Індії - компанія HAL - планує створити близько 400 вертольотів Ка-226. В даний момент йдуть переговори з метою залучити до цього проекту українські компанії авіаційної промисловості.

"Зокрема йдеться про комплектацію вертольотів Ка-226 сучасним авіаційним двигуном АІ-450, розробленим в ДП "Івченко-Прогрес" і виготовленим на АТ "Мотор Січ", - сказано в повідомленні. - Сьогодні на вертоліт Ка-226 встановлюються газотурбінні двигуни американського виробництва Allison 250-С20В. Двигуни вітчизняного виробництва значно дешевше закордонних, а їх технічні характеристики не поступаються, а за деякими показниками перевершують зарубіжний аналог".

"Український двигун АІ-450 успішно пройшов льотні випробування. Це повністю сертифікований двигун, що відповідає світовим стандартам якості", - зазначив Попов.

Він також додав, що цей двигун використовується і в літаках. Наприклад, двигун встановлений на легкому цивільному літаку DA50-JP7 австрійської компанії "Diamond Aircraft", який у середині 2016 року піде в серійне виробництво.

"Сьогодні Індія використовує ідеологію "Made in India". Переконаний, що наша пропозиції разом з компанією "Мотор-Січ" повністю відповідає цій ідеології. Враховуючи програму "Зроблено в Індії" (Made in India) можна виготовляти не тільки вертоліт, купуючи американський двигун, а, отримавши ліцензію від компанії "Мотор-Січ", реалізувати на території Індії виробництво двигуна. Я думаю, що американський виробник не запропонує випускати свій двигун на території Індії", - підкреслив Попов.

Надзвичайний і Повноважний посол Індії в Україні Манодж Кумар Бхарті, у свою чергу зазначив, що не варто обмежуватися співпрацею з компанією HAL, адже сьогодні багато приватних індійських компаній шукають серйозних партнерів у сфері авіаційного агрегатобудування.

Більше про події у Харкові та області читайте на Depo.Харків

Loading...
Loading...
Depo.UA У СОЦМЕРЕЖАХ