Мовний скандал у Харкові дійшов до радника президента

У Харкові спалахнув мовний скандал, пов'язаний з рестораном мережі швидкого харчування McDonald's

Як передає Depo.Харків, волонтер Марина Хаперська на своїй сторінці в Facebook звинуватила співробітників ресторану, який знаходиться біля станції метро "Наукова", у відмові обслуговувати її українською мовою.

"Працівники відмовляються обслуговувати українською мовою відвідувачів, ігноруючи статтю 10 Конституції України та статті 4 закону України "Про захист прав споживачів", згідно з яким громадяни мають право на отримання доступної інформації. В моєму випадку доступна інформація може бути тільки державною мовою, тому що мовами нацменшин я володію погано", - написала Хаперська.

Мовний скандал у Харкові дійшов до радника президента  - фото 1

Пізніше Хаперська отримала відповідь від менеджера ресторану, в якій остання повідомила, що "співробітники завжди намагаються спілкуватися з відвідувачами тією мовою, якою останні звертаються до них".

"Проте Конституцією України передбачено, що не може бути привілеїв чи обмежень за мовними або іншими ознаками. Таким чином ми в рівній мірі толерантно ставимося до мовних уподобань наших відвідувачів і працівників", - заявили у компанії.

Мовний скандал у Харкові дійшов до радника президента  - фото 2
Сьогодні, 17 серпня, мовний скандал на своїй сторінці в Facebook прокоментував радник президента України Олег Медведєв.

"Клієнт завжди правий, і з ним треба говорити його мовою, тим більше, коли йдеться про українську в Україні. Мені видається, в ситуацію має втрутитися українське представництво MсDonalds, бо, наскільки я розумію, витівка харківського ресторану суперечить мовній політиці Mс в Україні", - написав він.

Всі новини Харкова сьогодні читайте на Depo.Харків

 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme