У Кернеса допоможуть незрячим користуватися метрополітеном

У харківському метро організували службу допомоги незрячим

Як повідомили Depo.Харків у прес-службі Харківської міської ради з посиланням на заступника міського голови Світлану Горбунову-Рубан, ініціатива створення служби супроводу незрячих виходила від людей, у яких є такі проблеми.

За її словами, відтепер співробітники Харківського метрополітену супроводжуватимуть людей з важкими порушеннями зору до приїзду поїзда, а також зустрічати з вагона і проводжати до виходу з метро.

Вона також нагадала, що станції "Олексіївська" і "Перемога" оснащені для зручності незрячих спеціальними рельєфними смугами (на першій та останній сходинках і по краях платформи), це дозволяє сліпій людині впевненіше орієнтуватися по станції і вчасно помітити небезпечний край платформи.

"Ми провели навчання співробітників метрополітену й надалі будемо працювати з персоналом і вдосконалювати платформи метро, поки не оснастимо метрополітен усіма необхідними засобами для людей з проблемами зору", - підкреслила заступник міського голови.

Як повідомив журналіст і один з ініціаторів служби допомоги незрячим в метро Володимир Носков, станції метрополітену складні по акустиці, тому незрячим в підземці складно орієнтуватися.

"У метро багато рекламних моніторів, завжди дуже багато людей, платформи облицьовані плиткою і кахлем. Все це створює акустику, при якій людям з порушеннями зору складно орієнтуватися. Тому, щоб метро було більш безпечним, щоб незрячому було зрозуміло, де край платформи, щоб він не потрапив в отвір між вагонами, ми ініціювали створити таку службу супроводу", - сказав Носков.

Він також розповів, що співробітник метрополітену повинен провести незрячого на платформу і дізнатися у нього, до якої станції він їде і чи зустрічають його на цій станції. Якщо людину ніхто не зустрічає, то на кінцевому пункті його зустріне співробітник метрополітену і проводить до виходу з метро.

Зазначимо, що працівники метрополітену, які будуть допомагати незрячим, пройшли курс практичних занять з тифлопедагогом. Їм розповіли, як краще запропонувати незрячій людині допомогу, як правильно провести її до сходів і по ескалатору, як завести незрячого у вагон поїзда.

Служба допомоги незрячим організована за підтримки Харківської міської ради спільно зі спеціальним навчально-виховним комплексом ім. В. Г. Короленка.

Все новости Харькова читайте на Depo.Харьков

Все новости на одном канале в Google News

Следите за новостями в Телеграм

Подписывайтесь на нашу страницу Facebook

deneme