На Харківщині майбутні військові льотчики завершили цьогорічну практику

Курсанти вперше за історію навчання в університеті пересіли з навчальних на бойові літаки ще під час навчання у військовому виші

На Харківщині майбутні військові льотчик…

Як повідомили Depo.Харків у прес-службі Міністерства оборони, у курсантів льотного факультету Харківського Національного університету Повітряних Сил імені Івана Кожедуба завершилася цьогорічна льотна практика.

За інформацією відомства, навесні цього року курсанти льотного факультету університету приступили до польотів після тривалої перерви. У другокурсників перша в житті льотна практика розпочалася на аеродромі Харківського аероклубу імені Валентини Гризодубової Товариства сприяння оброни України на легкомоторних літаках ХАЗ-30. Курсанти другого курсу провели у небі за штурвалом ХАЗ-30 більше 45 годин. При цьому, польоти виконувались на швидкості до 200 кілометрів за годину у діапазоні висот від 150 до 1 тис. м. Більше половини від усього польотного часу було відведено на виконання самостійних польотів.

Практичний вишкіл курсантів 3-5 курсів факультету відбувався на аеродромі навчально-авіаційної бригади університету та на літовищах авіаційних частин і з’єднань у різних регіонах країни. Майбутні офіцери виконували польотні завдання на літаках Л-39, Ан-26 та вертольотах Мі-8, Мі-24. По закінченню курсанти 3 курсу, що виконували польоти на літаках Л-39, додали до своїх льотних книжок понад 50 годин, а четвертокурсники - понад 70 годин льотного часу. Майбутні льотчики транспортної авіації, виконуючи польотні завдання на літаках Ан-26, провели у небі в середньому по 50 годин. Вертолітники отримали більше 20 годин практичного досвіду.

Відмінністю випускного курсу цього року від усіх попередніх є те, що курсанти вперше за історію навчання в університеті пересіли з навчальних на бойові літаки ще під час навчання у військовому виші. З початку березня майбутні офіцери виконували польотні завдання на літаках Су-25, Міг-29, Ан-26 та вертольотах Мі-8, Мі-24.

Всього ж за роки навчання у стінах університету цьогорічні випускники отримали значний досвід виконання польотів. Так, середній наліт у майбутніх льотчиків-винищувачів складає понад 200 годин, льотчиків транспортної авіації - більше 100, штурманів - близько 150 та вертолітників - 50 годин.

Протягом 2016 року загальний наліт вихованців льотного факультету склав майже 5000 годин, що на 20% більше, ніж торік.

Все новости Харькова читайте на Depo.Харьков

Все новости на одном канале в Google News

Следите за новостями в Телеграм

Подписывайтесь на нашу страницу Facebook

deneme